lunes, mayo 21, 2007

Les municipals

No, no votaré...

Em faltan paraules per descriure la atonía i desencís que em produeixen alguns partits i els seus candidats, com el pobre Xavier Trias de Convergència al qual ja se l'hi ha passat l'arroç i a més, el seu partit, igual que a les autonòmiques, no té la més minima opció ja que per governar hauría de treure majoría absoluta i aixó ja es practicament impossible. I com al PP, ningú vol pactar amb ells degut al ressabi "progre" i anti-pujolista dels ERC i Iniciativa.

I si no vull votar al menys dolent, encara menys a la Mayol, que no em causa atonía si nó veritable basca amb els seus fums de "progre" tonta i defensora de "okupes" i altres marginals i fora-sistema, mentres ella vá vestida, ridiculament, de nena "pija". I em fan plorar els models de ciutat que propugnen tant la Mayol com el Portabella, totalment fora de lo que ha de ser una capital cosmopolita, seriosa i moderna, com jo vull per Barcelona.

No puc votar al PP, que com a soci de Convergència i com a model de societat de llei i ordre sería lo millor, després de la seva actuació durant la negociació del Estatut i la seva sempiterna posició espanyolista i anti-catalanista.

Dels lerrouxistes dels Ciutadans ja ni en parlo ja que tota la seva proposta política es limita a que els papers de l'Ajuntament siguin en castellá. En la seva publicitat d'ahir, a tota pàgina, deien que "la política española necesita un cambio" ¿I que cony té que veura la política espanyola amb el govern d'una ciutat? Aquests nois s'han equivocat d'eleccions o s'han begut el poc enteniment que els hi quedava.

I el PSC d'en Montilla nomès em fería moura per anar a votar si veiés la més minima posibilitat de fotra'ls fora. ¡Oh, que tip estic de soportar-los amb el seu sectarisme i la seva pre-potencia! En Maragall, pèssim President, no va ser un mal alcalde del tot. Però ja en Clos va ser un impresentable. I l'Hereu, simpàtic gestor, el veig totalment a les ordres d'en Montilla i del "aparato" del partit. Sense solucions per els greus problemes de la ciutat i, com des de ja fá temps, buscant sempre les víes facils. ¿Que hi ha un problema de tràfic? doncs fem els carrers més estrets perqué els cotxes no puguin passar (d'això en diuen "pacificar el tràfic" en lloc de dir-ne "mort el gos, acabada la ràbia") i que la gent es foti que jo ja vaig en cotxe oficial...

Total, que estic molt pessimista i que hi han díes en que mes valdría no llevar-se.

I votar, que els voti sa puta mare...

Coronel Von Rohaut

No hay comentarios: