viernes, octubre 12, 2018

El día del Pilar, avui


  1. Era el Sant de la meva esposa i de la meva sogra. Fins aquí, bé.
  2. A New York, els italians celebren el "Columbus Day" o día del descobriment d'Amèrica perquè diuen que en Cristòfor era un genovès al servei dels Reis Catòlics i Castella, quan en realitat era un catalá  (i les seves naus portaven la banderá d'Aragó) a qui els "Catòlics" i la Santa Inquisició castellana varen arrebatar l'invent i s'el van apropiar. Els castellans sempre s'ho apropien tot, sense pagar mai...
  3. En Franco feia celebrar el "Día de la Hispanidad". Malament. Jo soc partidari d'aquell savi gallec, en Pepe Rubianes, que deia "A mí, la unidad de España me suda la polla".
  4. En Felip VI continua presidint una desfilada militar castellana (*). Pitjor.
  5. Demà es el meu de Sant, però sempre ho celebravem avui, amb el de la meva dona, perquè es festa i el meu no; toca't els ous.
Coronel Von Rohaut

(*) Una puta merda si es compara amb la desfilada a Paris del "14 juillet", festa nacional de la República Francesa que conmemora la presa de la Bastille (i allà, al Borbó el  van guillotinar perquè deixès de destorbar...)

No hay comentarios: